NY NEDLUKNING – SÅDAN HÅNDTERER DU AFLYSNINGER

I går søndag d.19. december 2021 begyndte endnu en nedlukningsperiode, som foreløbig varer indtil d d.17. januar 2022.

Det betyder, at de fleste teatre desværre igen må aflyse forestillinger. Her kan du læse mere om, hvordan du skal forholde dig til aflysninger.

Aflysninger skal meldes 2 steder; hos Billetten af hensyn til kunder og billetsalg og i Tereba i forhold til dokumentation og myndigheder.

Giv Billetten besked

Sådan aflyser du i Tereba

  • Tryk ”AFLYS” ud for hver enkelt aflyst spilledag/spilletidspunkt. Se guiden for aflysning.
  • Du må IKKE aflyse hele spilleperioden. Spilleperioder må ikke slettes helt i Tereba, da vi bruger alt indtastning som dokumentation. Det er vigtigt, at vi har dokumentation for forestillinger som er berørt af nedlukningen.
  • Skal hele din forestilling aflyses? Send en mail til Søren sv@scenit.dk – han kan hjælpe d. 20. og 21. december. Eller send en mail til Knirke på kc@scenit.dk, hvis det kan vente til efter nytår.

OBS! Scenits kontor holder julelukket fra d. 23. december 2021 til d. 3. januar 2022.

Flyt og aflys spilleperiode/event hos Billetten

Hvis hele eventet skal aflyses og/eller flyttes, kan du beholde det samme eventnummer hos Billetten. Du skal blot bede om, at spilleperioden (og evt. sæsontilknytning) ændres. Publikum skal naturligvis kontaktes og tilbydes ny dato eller billetten refunderet.

Har du adgang til Salespilot, kan du selv håndtere publikumskontakt og flytning af dit aflyste event. Hvis du har gennemført nogle spilledage eller giver publikum adgang til at bytte til andre events, så skal kunderne annulleres på det gamle event og flyttes til det nye.

Billetten kan også håndtere ovenstående for dig mod betaling.

Hvis du har brug for hjælp til processen hos Billetten A/S, kan de kontaktes på support@billetten.dk eller telefon 75 54 20 81.

Seneste Nyheder