Teaterbilletter-samarbejdet

TEATERBILLETTERS STRATEGI 2018

Vision
At gøre teater ”top of mind” i valg af underholdning/oplevelser for alle og øge bevidstheden om, at teater danner og beriger mennesker.

Mission
Teaterbilletter er et selvstændigt salgs, rabat- og formidlingssamarbejde, som er publikums indgang til teater og som møder publikum, der hvor de er. Vi er sat i verden for:
– at formidle salg af billetter og gøre det nemt at købe dem
– at facilitere rabatter på tværs af teatre for vores fælles kunder
– at brande kunstarten teater og vise dens mangfoldighed
– at hjælpe, guide og rådgive om teater for et bredt publikum
– at udvikle og benchmarke tidssvarende digitale løsninger.

Vi …
– rækker hånden ud
– kommunikerer i øjenhøjde
– guider og inspirerer
– samarbejder
– er i tiden.

Udarbejder sommer/efteråret 2017 af Nicolaj Hyltén-Cavallius (BilletBillet), Johanne Prahl (Scenit), Henrik Køhler (Teatercentrum), Jakob Holm (Mungo Park), Leif Kingo (Betty Nansen Teatret), Marie Lundgaard (Betty Nansen Teatret), Benny Schou (Nørrebro Teater), Piet Bertelsen (Riddersalen) og Kit Blædel (Teaterbilletter).